Monday, March 5, 2012

Mart 2012- As long as there is a voyage away...


Yine babamin dogum gununde yollara dusuyorum. Bu artik standart oldu. Umarim daha cok uzun seneler yasar da ben de bir suru kez daha kaciririm :)


Yarin sabah erkenden 9.05 ucagi (benim icin erken) ile Kopenhag'a yolculuk. Cok heyecanliyim cunku uzun zamandir hic gitmemis oldugum bir sehire ilk defa gidiyorum. Oradan hemen Malmo'ye gececegim. På Jam klubunun genc ve guzel iki produktoru beni tren istasyonunda karsilayip kalacagim yere goturecek. Sonra donene kadar sunlar olacak:


Fotograf: Beril Baylan 2010
7 Mart, På JamMalmö/Isvec w/ Isa Savbrant (Bas) ve Måns Wikenmo (Davul). 
Konser ve ardindan Jam session var. 


8 Mart, Malmö/Isvec/ Fridhems Folkhögskola'da performans + workshop verecegim 15.00-17.00. 


12 Mart, Kopenhag'da Den Rytmiske Højskole'de 14.00-15.30 arasinda performans+workshop verecegim. 


13 Mart'ta Istanbul'a donuyorum. 
19 Mart'ta Alt'da Ozan Musluoglu ve Cengiz Baysal ile birlikte enteresan bir program calacagiz. Tum albumlerimden derledigim bir program olacak. En guzeli de daha once hic calmadigim ama kaydetmek uzere Haziran'da studyoya girecegim 3 yeni parcami calacak olmamiz o gece. Bu konser Istanbul'da gece saatinde calacagim tek konser Mart'ta. Pazartesi filan ama ilgileniyorsaniz kacirmayin. 


25 Mart, Tamirane'de standart bir Caz kahvaltisi konseri. 80'lerden 90'lardan parcalar da soyledigim bir program caliyoruz orada genellikle. Bu sefer Ozan ve Cengiz'li kadroya Serhan Erkol (Alto Sax) dahil olacak. Ne zamandir calmamistim Tamirane'de. 


**Onemli: 7 Nisan'da Marcello Allulli ve Michele Rabbia ile Borusan Muzik Evi konseri var. Muthis heyecanlandigim bir kadro ve cok surprizli bir konser olacak. Bence not ediniz.


Orada burada bir yerlerde gorusmek uzere... Kalin giyinin. Cunku biliyorsunuz Mart kapidan baktiriiiir... 
:)

No comments: