Monday, October 8, 2012

Ekim.

Bugun yagmurla birlikte resmen Sonbahar geldi. O kadar cok unuttugum sey var ki bu sehir ve sonbahar iliskisi ile ilgili. Toputopu bir sonbahar uzakta kaldim ama sanirsin her sey yeni! Trafik. Insan kalabaligi. Sezon kosturmasi. Toplantilar. Telefonlar. Konserler. Insanlar. Her yere surekli gec kaliyorum...

Okul acildi! Yine, yeni ve yeniden. Verdigim derslerde bir farklilik yok. Hepsi eskiden verdigim dersler. Yine de bir sene ara verdikten sonra hamlasmisim. Cabuk yoruluyorum. Ne kadar zor bir is oldugunu unutmus vucudum. Ve kafam!

Album calismalari yavas yavas devam ederken bazi konserler ve bir panel var ilgilenenler icin paylasayim en iyisi dedim. Bu mevsimde benim bagisiklik sistemim sov yapar! Bir takim erken ariza ornekleri vermeye basladi bile. Umarim bir aksilik olmaz da asagidaki programi gercekten birlikte paylasabiliriz. 

10 Ekim Cafe Mitanni - 21.00
Selen Gulun Trio su ekiple caliyor. 
Ben, Elektrik Piyano, looplar ve vokal
Demirhan Baylan, Elektrik Bas
Cengiz Baysal, Davul
Albumden daha yeni kaydetmis oldugumuz parcalari calacagimiz bir konser olacak. Bir nev'i goz kirpmalar. Album bambaska bir sound ile geliyor aslinda. Bu sadece bir yansima. Ve tabii ki Surprizler'den parcalar (Demirhan varken bir Cennet calmak lazim!) ve bol bol tamamen dogaclama seyler de calacagiz. 

11 Ekim, Aksanat, 22. Akbank Caz Festivali programi dahilinde Panel: Turkiye'de Caz Egitimi. 
Moderator: Tuncel Gulsoy
Konusmacilar: Seda Binbaşgil, Ben, Baki Duyarlar ve Hülya Tunçağ.

17 Ekim, Alt. Caz - 21.00 
Selen Gulun Trio su ekiple:
Ben, Piyano
Alper Yilmaz, Elektrik Bas
Cengiz Baysal, Davul

Alt. yeniden hayata donuyor. Cok sevindirici bir haber ve bu sefer gelismeler umut verici! Mekana seve seve destek veriyoruz. Icini disini bir guzel yaptilar. Sahne ve icerideki alan buyudu. Tuvaletler yapildi. o aptal sub-bas'lar kalkti. Hatta gidip Piyano baktik onlar icin Ayse Tutuncu ile caldik ettik. Guzel bir yer olacak. Yarin acilisi var 7-9 PM arasi. 

Biz Alt'ta Answers albumu ve benzeri parcalar ile Piyano Trio konseri calacagiz. Sarki soylemek yok! Caz calacagiz. Surpriz parcalar var ve bazi denemeler olacak. Dinleyiciye yeni. 

Mojo performanslari olacak ama henuz gun konusu netlesmedi. Belli olunca paylasacagim. 

Kasim'da ve sonraki konserleri yeri geldikce takvim olarak paylasmaya devam edecegim. 

Kendinizi sicak tutun. Hava ne guzel ya diye acilip sacilmayin. Valla hasta olursunuz!

Yakinda gorusuruz ;)

No comments: